ماشین دودی
بابری ارسال بار به شهرستان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
admin

آخرین مطالب


 

راهنمای سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال با ریسک پایین

 

 

ارز دیجیتال یکی از موضوعات پر هیجانی است که در چند سال گذشته طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. ارز های دیجیتال در ابتدای عرضه خود به دنبال اهدافی مانند پیدایش یک ارز جهانی و همچنین از بین رفتن واسطه های مالی بودند. آن ها تا حدود بسیار زیادی به این اهداف خود دست پیدا کردند و موفق شدند کلیت این موضوعات را به خوبی در دنیای امروزی جا بیاندازند. اما تنها پس از گذشت مدت کوتاهی از عرضه ی ارز های دیجیتال، یک خاصیت نهفته در این ارز ها خودش را نشان داد و طرفداران پر و پا قرصی در سراسر دنیا پیدا کرد. این خاصیت چیزی نبود غیر از قابلیت سرمایه گذاری و حفظ ارزش دارایی.

ارز های دیجیتال انواع مختلفی دارند اما مهم ترین آن ها که همان بیت کوین است، یک ارز دیجیتال محدود است. یعنی فقط به تعداد محدود و مشخصی وجود دارد و پس از مدتی تمام می شود و سکه ی جدیدی به وجود نمی آید. به همین دلیل روز به روز به ارزش این ارز افزوده شده و کسانی که روی این ارز سرمایه گذاری می کنند اکثرا سود های قابل توجهی را به دست می آورند.

اگر کمی در این زمینه تازه کار هستید و منظور ما را درست متوجه نشده اید اجازه دهید یک مثال دیگر برای شما بزنیم، نفت. ذخایر نفت در دنیا محدود است و به همین دلیل هرچه جلوتر می رویم به دلیل محدود شدن منابع و وجود درخواست بالا برای آن، نرخ آن به طور مداوم و با یک شیب ملایم در خال افزایش است. در مورد بیت کوین هم مساله تقریبا به همین شکل است. یعنی تعداد بیت کوین های موجود محدود است و روز به روز به تعداد افرادی که بر روی آن سرمایه گذاری می کنند اضافه می شود. به همین دلیل قیمت بیت کوین در حالت کلی همواره در یک شیب صعودی قرار داشته است.

 

چطور در ارز دیجیتال یک سرمایه گذاری موفق و با ریسک پایین داشته باشیم؟

سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال نیز مانند سرمایه گذاری در بازار بورس، طلا و یا دلار می ماند. شما در تمام این بازار ها می توانید با هزینه ای بسیار کم سرمایه گذاری کنید. اما تمامی این سرمایه گذاری ها ریسک دارند، آن هم ریسک هایی بزرگ! احتمالا به روزی را که دلار به ۲۰ هزار تومان رسید به یاد دارید. در آن روز تمام افرادی با روند بازار آشنایی داشتند ارز هایشان را فروختند و سود های فوق العاده به دست آوردند و کسانی که درگیر خبر های حاشیه ای و پیش بینی های قیمتی عجیب شدند و البته تجربه ای هم نداشتند شاید بتوان گفت همه ی سرمایه خود را از دست دادند. در بازار ارز های دیجیتال هم همین است. در همین ماه گذشته قیمت بیت کوین تا حدود ۷۳۰۰ دلار هم پایین آمد و بعد در عرض دو روز یک جهش ۲۰۰۰ دلاری داشت و قیمتش تا حدود ۹۵۰۰ دلار بالا رفت. در این فضای پر هیاهو لازم است تا یک سرمایه گذاری کارشناسی شده و به دور از هیجان انجام دهید. این خود شما هستید که انتخاب می کنید در دسته ی افراد برنده و کسانی که سود کرده اند باشید و یا در دسته ای که در بدترین شرایط سرمایه گذاری خود را انجام می دهند و به راحتی آن را از دست می دهند.

خوشبختانه برای سرمایه گذاری ارز های دیجیتال یک روش بسیار کاربردی و قابل اعتماد وجود دارد که می تواند ریسک سرمایه گذاری را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. این روش دریافت سیگنال ارز دیجیتال می باشد.

 

سیگنال ارز دیجیتال چیست و چرا مورد اعتماد است؟

در ابتدا می خواهیم به شما بگوییم سیگنال ارز دیجیتال چیست و چرا آن قدر مهم است. سیگنال ارز دیجیتال یک نمودار قیمت است که در آن نمودار قیمت هر ارز دیجیتال در یک بازه زمانی گذشته رسم شده است و بر اساس آن پیش بینی قیمتی آینده برای آن ارز اعلام می شود. این پیش بینی قیمتی توسط کارشناسان و افراد بسیار با تجربه و همچنین سیستم های تحلیلگر بسیار پیشرفته انجام می شود و به همین دلیل از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است. در این سیگنال ها به شما گفته می شود هر ارز چه قیمتی دارد و در یک بازه زمانی مشخص مثلا یک بازه هفت روزه قیمت آن ارز تا چه مقدار می تواند رشد کند و یا تا چه مقداری می تواند پایین بیاید. با مطالعه ی این سیگنال ها می توانید یک تصمیم بسیار عاقلانه و منطقی گرفته و سرمایه گذاری مناسبی داشته باشید.

 

 

از کجا سیگنال ارز دیجیتال دریافت کنیم؟

در ایران برای این نمودار ها، کانال سیگنال ارز دیجیتال در تلگرام وجود دارد که می توانید در آن ها عضو شده و سیگنال ها را دریافت کنید. کانال سیگنال ارز دیجیتال به صورت خصوصی بوده و به همین دلیل فقط افراد موجود در کانال به این نمودار ها دسترسی دارند و می توانند بر خلاف افراد دیگر با آگاهی بیشتری سرمایه گذاری خود را انجام دهند و نتیجه ی بسیار بهتری نیز دریافت کنند.

این نکته را فراموش نکنید که شما در ایران زندگی می کنید و این مورد می تواند سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال را برای شما بسیار جذاب تر از سایر نقاط دنیا کند. دلیل آن هم این است که با انجام این کار درآمد شما کاملا به دلار است و به دلیل ارزش بالای دلار در ایران می توانید درآمد بسیار قابل توجهی را برای خود فراهم نمایید. فراموش نکنید که بدون استفاده از سیگنال ارز دیجیتال شما یک سرمایه گذاری با ریسک بالا را انجام داده اید و ممکن است درگیر حواشی شده و بخشی از سرمایه خود را به راحتی از دست بدهید. اما در سیگنال ارز دیجیتال خبری از حواشی و تب و تاب های بیهوده نیست و تمام پیش بینی ها بر اساس دلیل و منطق است و می تواند شما را تا حد زیادی از سایر افراد جلو اندازد. داشتن درآمد دلاری اصلا خیالی و دور از انتظار نیست، شما می توانید به راحتی و تنها با استفاده از بازار های سرمایه گذاری جدید و موفق، سرمایه خود را به طور روزانه افزایش دهید.

 

احتمالا تا به حال نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را شنیده اید. در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم این ارز های دیجیتال از کجا آمده اند و چرا باید ارز دیجیتال خریداری کنیم. همچنین به شما می گوییم در صورتی که می خواهید به این بازار وارد شوید چگونه و از کجا باید بیت کوین تهیه کنید. 

 

 

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال نوعی از پول است که هیچ حالت فیزیکی از آن وجود ندارد و فقط به صورت دیجیتالی و در دستگاه های کامپیوتری وجود دارد. نگهداری از ارز دیجیتال هم درست مانند پول کاغذی و رایجی که از آن استفاده می کنیم می باشد. یعنی شما ارز دیجیتال خود را باید در نرم افزار هایی که به نام کیف پول ارز دیجیتال شناخته می شوند نگهداری کنید. همچنین همان طور که اگر کیف پول ریالی خود را گم کنید پول های درون آن ها از دست می دهید، اگر کلید کیف پول دیجیتال خود را هم گم کنید تمام سرمایه شما از دست می رود و دیگر به آن دسترسی ندارید. 

شاید با خود بگویید که این ارز های دیجیتال چه ویژگی خاصی دارند که نسبت به ارز های معمولی برتری دارد و به چه دلیل باید آن ها را تهیه کنید. 

دلیل اول این که ارز های دیجیتال جهانی هستند. یعنی دیگر هیچ اهمیتی ندارد که شما در کدام کشور هستید و می خواهید به چه کشور دیگری پول ارسال و یا از آن دریافت کنید. ارز های دیجیتال هیچ محدودیت جغرافیایی ندارند و شما می توانید به راحتی به سراسر دنیا پول ارسال کنید. 

برای این که بتوانید ریال و یا دلار به خارج از کشور بفرستید باید به صرافی ها مراجعه کنید، چند ساعت معطل شوید و تازه اگر شبکه وصل باشد و امکان تراکنش باشد، باید با یک کارمزد سنگین پول خود را ارسال کنید. حال در بحث ارز های دیجیتال دیگر همچین محدودیتی وجود ندارد و به راحتی می توانید در منزل خود برای هر کجای دنیا پول ارسال کنید. 

دومین دلیل که حتی از مورد اول هم جذابیت بیشتری دارد بخش سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال است. برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال به سرمایه زیادی نیاز ندارید، شما برای شروع فقط به یک دلار سرمایه نیاز دارید.

اما اجازه دهید به شما بگویم این سرمایه گذاری می تواند چه مقدار سود برای شما به همراه داشته باشد. در همین ماه میلادی که در آن هستیم، یعنی اکتبر، بیت کوین به صورت میانگین ۸۰۰۰ دلار قیمت داشته است و تا ۷۴۰۰ دلار هم پایین آمده است. اما اکنون که در پایان ماه اکتبر هستیم، قیمت هر بیت کوین حدود ۹۰۰۰ دلار است و تا ۹۵۰۰ دلار نیز در روز های گذشته رسیده است. یعنی شما با یک سرمایه گذاری درست می توانستید در کمتر از یک ماه تا ۲۰۰۰ دلار سود کنید آن هم بدون این که هیچ کاری انجام دهید. 

برای این که به این بازار وارد شوید نیاز به آموزش خرید و فروش بیت کوین دارید. خرید و فروش ارز های دیجیتال مخصوصا در ایران و به دلیل وجود تحریم نیازمند شرایط خاصی است که باید آن ها را به خوبی یاد بگیرید. 

 

خرید فروش بیت کوین چگونه است

نحوه فروش بیت کوین در ایران مانند خرید آن است و تفاوتی ندارد. برای انجام این کار نیاز است تا از صرافی های آنلاین استفاده کنید. صرافی های آنلای سایت هایی هستند که از شما پول دریافت کرده و ارز مورد نظرتان را به شما می فروشند. همچنین اگر ارز دیجیتال در اختیار دارید می توانید به این سایت ها فروخته و معادل آن ریال یا دلار دریافت کنید. اما شما باید سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین را بشناسید و سپس نسبت به خرید و فروش خود اقدام نمایید. سایت های زیادی (داخلی و خارجی) وجود دارند که این کار را برای شما انجام می دهند و هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. اما در این میان اگر از سایت معتبری خرید نکنید ممکن است خرید خود را با قیمت نامناسبی انجام دهید و یا بدتر از آن، درگیر کلاهبرداری شوید و پول شما از بین برود. پس شناخت یک سایت معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است. 

برای انجام تراکنش ارز دیجیتال باید بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال را بشناسید تا بتوانید ارز مورد نظر خود را با بهترین قیمت و شرایط تهیه کنید. شما با دستیابی به یک کسب و کار پر بازده و البته درآمد صد در صد دلاری فاصله زیادی ندارید. می توانید با فراگیری قواعد مورد نیاز، کسب و کار خود را شروع کنید و زندگی خود را برای همیشه تغییر دهید. 

 

 

ارز دیجیتال؛ صنعتی تازه، بسیار جذاب و البته پرسود!

 

/Users/alimousavian/Downloads/Rep4.jpg

 

حتی اگر از طرفداران تکنولوژی و فناوری های جدید هم نباشید، قطعا تا به حال در اخبار و یا شبکه های اجتماعی نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را شنیده اید. مخصوصا در یکی دو سال گذشته به دلیل افزایش قیمت های شدید موج های خبری بزرگی هم برای این دسته از ارز ها شکل گرفته است. 

 

ارز های دیجیتال در ابتدای عرضه خود یک هدف بسیار بزرگ داشتند و به دنبال دست یافتن به یک خواسته ی جهانی یعنی یک ارز جهانی بودند. ارز جهانی به این معنا که یک ارز فارق از مرز بندی های جغرافیایی و محدودیت های هر دولت، قابل استفاده در تمام نقاط دنیا و در تمامی کشور ها باشد. اگر همچین خواسته ای به وقوع بپیوندد دیگر نیاز نیست برای رفتن به یک کشور دیگر پول خود را تبدیل کنید و در این میان کارمزد های بالا بپردازید و یا در صف های طولانی بانک و صرافی وقت خود را هدر دهید. 

 

ارز های دیجیتال با عرضه ی خود توانستند تا حدودی به هدف ارز جهانی نزدیک شده و مرز بندی ها را تا حدود بسیار مناسبی از بین ببرند. تا آن جا که الان می توان به راحتی با استفاده از بیت کوین یا هر ارز دیگری برای هر نقطه از دنیا پول ارسال کرد. اما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از عرضه ی ارز های دیجیتال مردم متوجه یک پتانسیل بسیار خوب در مورد این ارز ها شدند، پتانسیلی که برای اکثر مردم از هدف ارز جهانی مهم تر است. این قابلیت چیزی نیست به جز قابلیت سرمایه گذاری. 

 

سرمایه گذاری

 

پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از عرضه ی ارز های دیجیتال که اولین آن ها بیت کوین است، مردم دریافتند که می توانند از این ارز ها در جهت حفظ ارزش سرمایه و پس انداز خود استفاده کنند. افرادی که در همان اوایل عرضه ارز تهیه کردند در مدت زمان کوتاهی رشد قیمت را در ارز خود تماشا کرده و از افزایش سرمایه خود لذت می بردند. زمان زیادی طول نکشید تا این خبر به گوش مردم در سراسر دنیا رسید و بسیاری از افراد پس انداز های خود را بر روی ارز های دیجیتال قرار داده و شروع به سرمایه گذاری کردند. این اتفاق باعث شد ناگهان موج عظیمی از تقاضا برای ارز های دیجیتال راه افتاده و با بالا رفتن تقاضا، قیمت ها هم بالا رفت تا جایی که هر ارز چند صد درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. در این جا بود که ماجرای ارز های دیجیتال شکل جدی به خود گرفت. 

 

شاید با خود بگویید که همه این حرف ها فقط مربوط که افراد خارج از ایران است و یا مگر می شود با سرمایه کم هم سرمایه گذاری کرد؟ باید به شما بگوییم شما در ایران و فقط با یک دلار می توانید روی ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید. در ادامه به شما موارد مورد نیاز برای سرمایه گذاری را معرفی خواهیم کرد. 

 

/Users/alimousavian/Downloads/Rep6.jpg

 

آموزش ارز دیجیتال

 

در سطح اینترنت مقالات بسیار فراوان و صد البته رایگان وجود دارند که می توانید آن ها را مطالعه کرده و موارد اولیه و لازم را در زمینه ارز های دیجیتال یاد بگیرید. اما تمام این مقالات یک ایراد بزرگ دارند و آن هم این است که این مقالات فقط تئوری را آن هم به شکلی کاملا ساده به شما توضیح می دهند. شما با این مقالات کلیت ماجرا را متوجه می شوید اما نمی توانید با آن سود خوبی به دست آورید. مسئله بعدی این است که ‌در این مقالات به شما نمونه عملی نشان داده نمی شود تا بتوانید به خوبی مسائل را درک کنید. 

 

اگر می خواهید در ارز های دیجیتال سرمایه گذاری موفقی داشته باشید و سود خوبی به دست آورده و از سوی دیگر ضرر خود را به حداقل برسانید باید علاوه بر مقالات به دنبال منبع آموزشی دیگری نیز باشید. 

 

برای این که بتوانید در ارز دیجیتال سرمایه گذاری موفقی داشته باشید و آن را حتی به منبع درآمد اصلی خود تبدیل کنید نیاز به کلاس آموزش ارز دیجیتال دارید. در این کلاس ها که به عنوان کلاس آموزس بیت کوین نیز شناخته می شود به شما نکات و ترفند های مفید و لازم را می آموزند و مهم تر از آن اینکه تمام آموزش ها به صورت کاملا عملی و کاربردی به شما ارائه خواهد شد. 

 

دردوره ارز دیجیتال تمام آن چه نیاز دارید به شما گفته خواهد شد و پس از آن می توانید با اطلاعات و دانش کافی در این زمینه به سرمایه گذاری بپردازید. 

 

/Users/alimousavian/Downloads/Rep5.jpg

 

تحریم های همیشگی

 

احتمالا در چند سال گذشته معنی واژه تحریم را به خوبی احساس کرده اید. تحریم هایی که در حالت شدید بر روی کشور ایران اعمال شده و مخصوصا بخش مالی و تبادلات مالی با سایر نقاط دنیا را هدف قرار داده است. 

 

ارز های دیجیتال نیز متاسفانه به اجبار وارد بحث تحریم ها شده اند. شما برای آن که بتوانید ارز دیجیتال را خرید و فروش کنید باید از سایت های واسطه که به عنوان صرافی شناخته می شوند استفاده کنید. این سایت ها از سوی برخی کشور ها تحت فشار قرار دارند و به همین دلیل بسیاری از آن ها به اجبار مجبور هستند تا به کشور های تحت تحریم خدمتی را ارائه ندهند. 

 

در کلاس آموزش ارز دیجیتال به شما تمام موارد مورد نیاز برای فرار از این تحریم ها گفته می شود و پس از آن می توانید بدون مشکل و با رعایت برخی موارد مورد نیاز، بدون مشکل از تمامی سایت های ارائه دهنده خدمات ارز دیجیتال استفاده کنید. 

 

با دانستن این موضوع که در صورت شناسایی شما به عنوان یک کاربر موجود در ایران این احتمال وجود دارد که دارایی شما به طور کامل و برای همیشه بلاک شود به اهمیت شرکت دردوره ارز دیجیتال پی می برید. 

 

فراموش نکنید بازار ارز دیجیتال هم مانند هر بازار سرمایه گذاری دیگری ریسک های خودش را به همراه دارد و ممکن است همیشه اوضاع طبق خواسته و پیش بینی شما پیش نرود، اما شما با در دست داشتن اطلاعات کافی و آشنایی با تغییرات قیمتی بازار می توانید از ضرر های سنگین جلوگیری کرده و پول را حفظ نمایید. تمام این موارد به طور کامل در کلاس آموزش ارز دیجیتال به شما گفته می شود. امیدواریم پتانسیل بالای این بازار را به خوبی درک کنید و بتوانید روز به روز به سرمایه خود اضافه کنید.