لباس استوک خارجی
ماشین دودی
بابری ارسال بار به شهرستان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
admin

آخرین مطالب


 
دو شنبه 10 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 19:22 :: نويسنده : admin

لباس استوک خارجی
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

لطفا جهت ورود به سایت ما : لباس تاناکورا کلیک نمایید.

لطفا جهت خرید انواع کمربند استوک کلیک نمایید.

لطفا جهت آشنایی با راه اندازی فروشگاه پوشاک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع جوراب استوک کلیک نمایید .


مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
مجتمع تجاری کیا استوک در مکانی به وسعت 6 طبقه و 4500 متر مربع فضا دارای کلیه امکانات رفاهی بوده و پوشاک استوک ( تاناکورای کاملا نو و استفاده نشده ) را به صورت عمده و خرده عرضه می نماید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
در اصل باید گفت که اجناس استوک یا در اصطلاح کالای استوک اجناسی هستند که از سطح فروشگاه های اروپایی و یا انبارهای آنها به دلیل فروخته نشدن در زمان مشخص ( مثلا بازه 5 ماهه )، تعویض برای مشتری، گارانتی برگشت کالا بدون قید و شرط، تمام شدن مد طراحی ( مثلا هر 3 ماه مد های طراحی جدید جایگزین می گردند )، تمام شدن فصل خرید ( مثلا تابستان یا زمستان - برعکس فروشگاههای ایرانی که پوشاک بهاره را در صورت فروخته نشدن برای سال آینده انبار می کنند )، تمام شدن یک فرصت تبلیغاتی ( مثلا جام جهانی برزیل که تمام شد در کمتر از یک ماه تمام محصولاتی که با آرم جام جهانی برزیل تولید شده بودند ولی بفروش نرسیده اند استوک گردیده اند ) و یا دلایلی از این قبیل به عنوان پوشاک استوک و یا کالای استوک قلم داد می شوند .
دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
در فروش تکه ای به راحتی می توان تصاویر اجناس را برای مشتری ارسال نمود ولی در فروش کیلویی فقط چند تصویر جهت نمونه ارسال می شود و خریدار باید به این تعداد تصاویر و صداقت فروشنده اعتماد نماید.
در پوشاک استوک به صورت کیلوی اجناس بد مدل و ضایعاتی وجود دارد و این اجناس همراه عدل ( بسته ) برای خریدار ارسال می شود ولی در فروش تکه ای پوشاک معیوب و بدمدل حذف شده اند.
دسته ای از پوشاک استوک :
شیک ترین و مجلسی ترین پوشاک استوک زنانه بهمراه نابترین کالای استوک راحتی و تو خونه ای را می توانید به همراه تنوع فراوان پوشاک استوک زنانه در مجتمع تحاری کیا استوک جستجو نموده و به انتخاب خود اهمیت دهید.
سخن آخر مدیر فروش :
خوشبختانه تمام خریدارنی که یکبار از ما خرید نموده اند تبدیل به مشتری های ثابت و وفادار ما شده اند و این برای ما بهترین سرمایه و اعتبار است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: